Loading...
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
Welcome to the Kunena forum!

Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site.
We welcome all new members and hope to see you around a lot!

TOPIC: ta med tramadol till spanien

ta med tramadol till spanien 9 years 2 weeks ago #44472

• ZulaGr
  • ZulaGr's Avatar
>>> TA MED TRAMADOL TILL SPANIEN <<<

Buy online no prescription and save money with our quality drugs!
Fast & discreet worldwide delivery!
Friendly customer support 365/24/7. Free consultation!
We provide fast and secured online ordering!
Special cheap internet prices. Discount & bonuses!

Spanien och tramadol ... Ska till Spanien eller Turkiet men det jag undrar är vad kan man få recept fritt i Spanien men kommer även ta med 10mg burk stess ...
Reglerna för att resa med olika typer av läkemedel skiljer sig åt mellan olika länder, även inom EU. Till exempel kan mängden läkemedel som du får ta med dig ...
Diazepam och Tramadol i Spanien ... Jag åker till Spanien ... Det ska vara bra länge sen nån ren benso var receptfri i Spanien. Det ska vara lugnt att ta med ...
, men är inte 1000% säker på det men vad jag är säker på är att dom har olika kodin piller receptfritt där ...
De innebär att den mängd vätska som du får ha med dig i handbagaget begränsas till 100 ... Men du kan ta med dig receptfri medicin ... Slovenien, Spanien, ...
...
12/22/2007 · Det är inte alltid man är så där överdrivet noga med recept utan säger till kunden att du kan väl ta med det ... Det blir mycket Spanien där jag ...
Patienter med tendens till läkemedelsmissbruk eller med läkemedelsberoende bör ... kan det ta längre tid för tramadol att försvinna ... Spanien. Adolonta ...
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.047 seconds